Vanliga frågor: Leverans av din order

Leverans av din order

Leveranspartner
Vår leveranspartner är UPS.

Kan jag byta leveransadress för en beställning?
Ja, du kan ändra leveransadress fram till att din beställnings status bekräftats (dvs. innan din beställning bearbetas och ändrar status till Bearbetas), men inte efteråt.

Kan jag skicka en beställning till min arbetsadress?
Ja. Du kan använda olika adresser för leverans och fakturering.

Hur ser jag om beställningen skickats?
För att kunna se vilka beställningar som skickats går du in på ditt konto och öppnar MINA BESTÄLLNINGAR.
Om beställningen har skickats visas statusen:
- Skickad: Beställningen har bearbetats och skickats
- Delvis levererad: endast delar av beställningen har bearbetats och skickats.

Kan jag spåra min beställning?
När din beställning skickats får du en spårningslänk via e-post. Klicka på länken för att spåra din beställning.

Fraktavgifter

Följande frakt kommer att användas:
- För beställningar över 150 SEK: Gratis frakt
- Övriga: 99 SEK

Leveranstid

De leveransdatum som anges är ungefärliga. Exakta tidpunkter beror på produkternas tillgänglighet. Det tar i allmänhet mellan 1-2 veckor för produkter som finns i lager. Leveranstiden för produkter som måste restnoteras kan variera beroende på produkt.
Du kan spåra dina beställningar med Track & Trace-länken som skickas till dig via e-post när din beställning skickats.

Leveranser utanför Sverige

Internationella leveranser tillåts inte. Beställningar kan endast levereras till adresser som ligger i samma land som den Nikon Store du handlar från.

 

 



Your previous queries:
Inga artiklar hittades. Försök igen.
ZB1 Rebate Credit Memo